RESFEBER!!

DATE 2009-05-25 TIME 14:20:31

LAlalalala :DDDD så jävla kul ska de bli! herregud va de pirrar i magen :D åååhm :) blir jätte kär i Linus med :d haha om de går o bli kärare? underbart att åka utomlands med han!! de ska bli grymt..

Mamma o jag ska åka o köpa en Resväska sen.. Jag tyckte att dom vi hade var för små (A) vet inte riktigt vart jag ska ta vägen just  nu.. är helt GALEN! :D

Stressad känner jag mig oxå ! o ångesten finns oxå i bagaget.. men ska försöka att ignorera dom "destruktiva tankarna" när dom väl kommer... lossas som att de inte finns ett bekymer i världen! för denna vecka ska jag fan må bra, njuta! sådetså!!

hihihi :DD pirrpirrpirr
PUSS O KRÄÄM :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0