RYCK!

DATE 2009-05-18 TIME 17:45:50

hade ryck nyss ! cp-sur.. men nu går de över lite, tror jag. Hoppas jag! ska iaf åka till stan om 15 minuter o möta älskling, så ska vi nog köpa godis elr något o sen till Bella (en pizzeria) o köpa mat :P helvete va dålig jag är.. haha.. aja skitsam jag ORKAR inte bry mig nu känner jag..

ingenting funkar för mig.. ska iaf försöka ladda upp videorna sen.. filmade lite idag, vi var ju trollhättan med klassen o körde gokart, synd att jag har för dåligt självfötroende för att våga vara med.. men helvete va riktigt taggad :P som ni lär märka i videorna om jag får ordning på de någon gång!

Uppdatering;
Linus o jag var duktigt, efter vi mötts på kvantum o handlat godis, beslöt vi oss för att gå hem till han i blåsut! vi stannade iofs på bella o köpte pizza, men vi gick iaf .. o de är inte ofta vi går nåonstanns..


LInus inne på kvatum :)

dalbobron !

Linus snigel som han "räddade"

puss o krääm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0