Stampe<3Emil

DATE 2009-05-10 TIME 13:23:52

Igår? helvetes dag i början, venne om jag orkar skriva om de.. så jag skiter i de, alla behöver inte veta allt heller! Ringde iaf Mini när jag kännde att jag var tvungen att prata med någon, så han kom bort till mig, vi satt utanför mig i 20 minuter ungefär o pratade.. sen när jag kom in hade jag oxå ett väldigt långt telefonsamtal med Petter, efter att jag pratat med dom om allt så känndes de mkt mkt bättre slutade lipa iaf i 15 minuter ;D haha!

Sen kom Mini tillbaka efter han vart hemma o käkat så åkte vi o hämtade Shibby så körde dom mig till Stampe! så satt dom med här inne ett tag med oss.. sen stack dom hem.. Så satt jag o Stampe o Emil här hela kvällen, fast vi var ute o gick o spelade fotboll med! :) sen börade vi kolla på film jag o emil kolllade först på "davinci koden", sen ville stampe byta film vid 22.00 så emil gick in till Jonas o kollade klart på "davinci koden" där.. under tiden emil va inne i Jonas rum så började jag o stampe supa HAHA o tänkte att vi skulle sitta här sten knacka när emil kom tillbaka hah! men vi lyckades inte.. emil kom o började dricka sin sprit.. HELVETE VAD ROLIGT DE VAR! haha skrattade sjukt mkt åt allt, speciellt "Emil ditt jävla offer". jag vet inte hur de va med dom, men jag blev lullig i huvet.. jag o stampe hittade på en "drickar-lek" först så tog stampe 1 klunk, så tog jag 3, så hållde vi på så man var tvungen att dricka mer klunkar än vad den andra gjorde, vi klarade 15 om högst tror jag hahah! efter filmen som jag o stampe kollade på så gick vi o la oss nästan direkt ! sten slockna!

idag, först vaknade jag 7 typ. röke o la mig igen o vaknade halv 9. så gick jag upp o satte mig vid datan.. dom vaknade halv 10 ungefär.. så gick vi in o käkade.. nu har vi suttit här sen dess ;D Mini kommer snart o hämtar mig så ska jag hem o städa HELA LÄGENHETEN med Robin o Jeppe. Ikväll kommer Mamma, joy o Molly<3 hem med!..

puss o krääm :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0