Trött!

DATE 2009-05-24 TIME 16:35:40

Har precis kommit hem från siba, var där med Linus, Dennis o Stampe! Jag köpte nya solbrillor o Linus köpte tre linnen! svart, grått o vitt :)

Var ju på siba med Bengt o Linus i Fredags o då köpte Bengt; bikini, badbyxer o flippflopp till mig! så nu har jag typ allt jag behöver där nere. fast hade vart roligt o ha lite fina klänningar o skor när vi går ut, men skit sam ;P linus mamma sa att jag fick låna kläder av henne om de va något jag behövde ! :)

hittar ingen bild på bikinin men de va en helt vanlig svart ! med bygel o lite vadderad..

Flippfloppen är köpta på Hm.
och Badshortsen på Stadium.


Nu ska jag göra massa. först-o-främst ska jag städa klart mitt rum, som inte jag o Linus orkade klart igår.. sen så ska jag ta alla mina kläder o tvätta dom ! :) o sen ladda ner massa musik o lägga in på mobilen, som jag ska ha på flygplanet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0