True story

DATE 2009-05-10 TIME 09:42:12

Stanna livet, för jag vill hoppa av, Stanna tiden, jag orkar inte vara kvar. Vill inte vara med, vill inte se. Jag menar palla leva livet när det är ett stegfel. När allt går snett vad är det då för mening? Hatar livet nu o kommer hata det för evigt. Allt blir bara fel, hur jag än beter mig. Den senaste tiden har kännt som ingen ser mig. Jag nyper mig i armen för att se om jag drömmer. Men smärtan kommer och den verkar aldrig gå över. Lever död men jag vill inte leva alls, för meningen med livet? jo jag önskar att den fanns.

Kommentarer
Postat av: Savefors

Du ska veta att jag finns här om du behöver prata eller något <3

2009-05-10 @ 12:33:51
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0