WoowoooH!

DATE 2009-05-19 TIME 16:54:54

Lägenheten= hade inte så stor förväntningar med tanke på hur de huset, Linus sa att lägenheten var i , ser ut på utsidan.. men när vi mötte "John" elr vad han hette,hyresvärden, kom så var de i samma hus som Simon bor i.. o lägenheten var på 33kvadrat så tänkte typ värsta lilla sletna saken.. men helt ärligt så va den jävligt fin! hur fräsh som helst! o ligger jätte bra. Vid systemet typ ! samma byggnad som princess o björnresor ligger i. Hoppas att Linus får den! :) fast lite avundsjuk är jag allt på han! haha.. fast är såklart mest glad för hans skull om han får den  ! inflyttnings datumet var redan den 15 juni? :)))

efter vi kollat på lägenheten så gick var de 45 minuter innan klockan blev 4.a så jag kan åka med bussen pga att jag bara har fritidskort.. så vi gick o käkade på amigo, skinkrulle med fetaost o köttfärsrulle! gott, fast ätit onyttigheter i 4 dagar i rad nu ;P not good at all.. träffade Madde o Emma o Anna på amigo med! :) sötaungar!. sen gick vi o vänta på bussarna..Nu är jag hemma, o Linus hemma hos sig.

Puss o krääm
jag älskar dig Linus<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0