091110

DATE 2009-11-10 TIME 21:34:05

Jag är verkligen så dålig på att uppdatera i bloggen. Men finner inte så mycket energi till det, är för lat helt enkelt.

Måste ju bara berätta om inatt <3. Linus & jag gick och la oss runt 03.00 jag somnade ganska fort för jag var verkligen helt slut. Runt klockan 05.00 vaknade jag av att Linus låg och snyftade i örat på mig. Jag undrade vad som hade hänt och han sa att han hade haft en jätte otäck mardröm och att han vart jätte taskig mot mig i den. Så viskade han "förlåt för att jag fått dig att gråta så många gånger, jag vill aldrig se dig ledsen pga. mig igen", lilla älsklingsplutten! så låg vi och hållde om varandra en bra stund och pratade lite. Sen pussades vi och sa "godnatt, jag älskar dig!" som alltid innan vi lägger oss för att somna.

När vi vaknade nästa gång var klockan 16.00 haha. Verkligen sovit ut inatt! hur skönt som helst. För en stund sen kom vi hem från Trollhättan, först käkade vi på Max och sen var vi på Willy's en snabbis. Nu ska jag spela UNO på Fb är helt besatt av de nu haha. Så roligt att de är mot folk från hela världen man spelar mot. Ibland blir de riktiga 2on2 matcher, där vi är riktigt taskiga mot varandra och bara ger dumma kort haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0