12 hours left

DATE 2009-11-23 TIME 02:37:58

Kanske dags att försöka sova snart? eller kanske inte.... Linus har precis börjat få ordning på COD2 eller vad de nu va -.-' efter att han försökt fixa ett acc i 45 minuter, så att få han i säng nu är nog en omöjlighet. Men hade verkligen vart bra att lägga sig asså, ska vara hos Ann-sofie om exakt 12 timmar och de värsta jag vet är att inte kunna sova ut om natten.


Jag ska faktiskt göra massor med grejjer imorgon nu när jag tänker efter!
  • Vara hos Ann-sofie min psykolog 14.30
  • Skriva ett mejl till ett företag i Thn som var intresserade utav att ha mig som praktikant (y)
  • Ringa 3 kundservice och fråga varför i hela friden jag betalar 200kr i månaden när jag egentligen bara ska betala 100kr i månaden för mitt 3 abonnemang.
  • Söka 8-10 jobb
  • Fylla i papprena till soc för December & Januari
det var vell de jag ska få gjort och allt är verkligen viktigt att jag får gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0