15 & 16 November

DATE 2009-11-16 TIME 18:45:25

Får börja med att berätta lite om igår, som jag sa så skulle vi till Linus mamma och äta! De gjorde vi och jag älskar hennes mat! de blev potatisgratäng med köttbitar, sallad med fetaost goda dressingar och såser.

Efter vi ätit och pratat lite så spenderade jag resten av tiden, tills vi skulle hem, med att ligga och mysa med lilla söta Morris som är hemma igen! Stackars lilla kissen han är inte ett dugg tjock längre, han var så smal så man kännde benen på han när han kom hem. Nu börjar han iallafall se sig lik ut :) Fäller gör han lika mycket som vanligt.


Klockan 20.30 körde Linus mamma hem oss hem till mig. Hon tog bilen för hon skulle jobba natt.

När vi kom in såg vi att alla hållde på att snickra med möbler som mamma köpt på Ikea
och då tänkte vi att vi med sätter i gång och pysslar på mitt rum. Så vi städa allt vi inte orkade i förrgår när vi möblerade om och så ställde vi tillbaka skrivbordet i mitt rum så Linus kan sitta vid sin dator. Jag hjälpte mamma att fixa i hallen, vi slängde gamla skor och Robin skruvade ihop de nya skostället. Vi fick bara ha två par skor där var så jag lät mina Converse och mina Ugg's stå kvar så ställde jag in två par klackade skor i garderoben (använder dom ju nästan bara på fest ändå så). I vardagsrummet ser de skit bra ut nu med nya soffbordet som matchar bänken under tv.n, riktigt mysigt nu!

Resten av kvällen spenderade vi vid varsin dator som vanligt, jag kollade på Naruto och Linus spelade Cabal.
Runt klockan 04.00 - 05.00 gick vi och la oss och sov riktigt skönt hela natten lång :)



Idag vaknade jag av att Anette ringde, jag hann aldrig svara men fattade vad hon ville.
Så jag väckte Linus och frågade om han skulle ha något i kiosken och julmust bestämmde han sig för efter ett tags velande. Jag gick ner och köpte Cigg och julmusten. gick upp hem och gav han drickan och så gick jag ner en trappa till Anette och hjälpte henne i 1 ½ timma med att sätta ihop ett vitrinskåp. Vi gjorde fel flera gånger, tog fel glasrutor m.m.  När de var klart gick vi båda upp hem, jag gick in på rummet och har suttit här sen dess. Kollat Naruto och Fb, Bl, bdb osv.

Det händer nog inte så mycket mer idag, jag ska försöka orkar byta sängkläder för dessa börjar bli lite sketna. Spillde foundation i lakant igår så de är en brunfläck och de ser inte så fräsht ut haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0