Allt viktigt är jobbigt!

DATE 2009-11-18 TIME 04:24:49

Nu sitter jag här och klockan är strax efter 04.00 om 5 timmar ska jag upp och ducha osv. för klockan 11.00 ska jag vara på AF. Jag hatar verkligen det här, jag ska skriva ett nytt personligt brev eftersom han tyckte att jag kunde utveckla de lite bättre lalala.. Men jag kan inte skriva ett personligt brev, fast att jag har två mallar framför mig, får jag inte ut ett ord på pappret.

Fattar inte meningen med att sitta och söka 10-20 jobb varje månad, jobb som jag inte ens gillar.
Är det meningen att jag ska behöva spendera resten av mitt liv på någonting jag absolut inte vill göra? de kan bara inte vara så. Jag hatar verkligen denna jävla lågkonjukturen. Varför ska allt alltid vara så jävla krångligt för mig? (iofs är de flera tusen till arbetslösa ungdomar) men varför ska de bli såhär när jag går ur skolan... Och vad fan gör Vänersborg förr oss? Jo inte ett piss! för våran kommun lägger ner över 240miljoner kronor på en jävla arena som ungefär 5% av Vänersborg invånare har nytta av. Vänersborgskommun my ass..

Jag har iallafall gjort intressetesten på AF's hemsida och de gav vell egentligen ingenting som jag inte redan visste om, men de var en av "uppgifterna" jag fick tills idag. Personligabrevet vill jag ha hjälp med.. för mitt problem har alltid varit att komma igång med saker. Men när jag väl börjat så kommer jag oftast lätt i mål utan hinder.

Jaja nu ska jag försöka sova några timmar. kommer jag upp till morgonen så gör jag de, ska iallafall ställa två alarm så att jag definitivt inte råkar stänga av de ena i sömnen och försover mig, för de vore inte smart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0