Börjar få lusten tillbaka

DATE 2009-11-04 TIME 03:11:57

att skriva igen, efter de som hände nu så blev de bara för mycket! Sen den 19/9 har inget varit bra.. och inget har blivit bättre trots att de var över en månad sen. Senaste dagarna har varit ett rent helvete. Skulle göra vad som helst för att de inte skulle blivit så, men de kan jag inte. Tycker ändå att jag tagit allt förhållandevis bra, med tanke på att jag nästan hela tiden varit säker på att något hände någon av dom kvällarna. Det har inte gått en dag utan att jag tänkt på de. Det är som att jag började bearbeta allt i förväg. Nej jag klarar inte av att skriva om de börjar skaka i kroppen nu.

Kan ju berätta att jag inte sovit bra en jävla dag sen i torsdags iallafall, vaknat hela tiden osv. Somnade inte förens 08.15 typ idag. och gick upp 14.00 skulle egentligen till stan och fixa lite grejjer. men de blev lite missuppfattningar med mamma om bilen. så de hann stänga innan hon kom hem. 

Nu ska jag söka minst 8.a jobb för i morgon måste jag lämna in lappen. Ska gå upp om 5-6 timmar för jag ska vara på AF klockan 10.00 vi får se om jag lägger mig eller inte. Måste ju verkligen söka jobb så jag har de gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0