Försenat inlägg; Harrys i fredags

DATE 2009-11-23 TIME 03:35:28

Måste inleda med att berätta att som vanligt är jag inte bra på att berätta om fester och samtidigt få de att låta roligt, men tro mig de var verkligen jätte roligt. Det fick mig verkligen att minnas varför jag har total-lessnat på sunkiga fester i en lägenhet :)

Då börjar vi! Mellan klockan 15.00 och 15.30 ungefär tog jag och Linus en snabb powernap.
Klockan 15.45 hoppade jag iallafall in i dushen, det är såå skönt att sitta ner i badkaret och dusha!! Fort ut iallafall eftersom de var ca 1-2 timmar tills Dennis skulle komma och hämta oss. Jag gick och satte mig och sminkade mig, blev en helt vanlig make med en bra bas, lite för mycket mascara och en aning foundation på läpparna *host* fjortis *host*. Eftersom jag är inte ser männsklig ut i klänning eller liknande satte jag på mig mörkblå jeansleggins och ett svart linne, inget speciellt med andra ord, lite tråkigt men vad gör man?

Dennis ringde 17.15 och sa att han är utanför om 10min, HOHOHO STRESSS!!!
Linus fick packa allt jag skulle ha med mig för jag hade fullt upp med allt annat haha. Drog ut på tiden lite extra för vi bokstavligen vände upp och ner på hela mitt rum i sökan efter mitt bankkort som Linus tillslut hittade mellan madrassen och sängstomen. När vi kom ut, regnade de förståss. Dennis stod nere vid bommen och i bilen satt Emil P. oxå! vi hoppade in i baksätet och så åkte vi dirket till resecentrum och plockade upp Tommy, sen vidare till systemet där Linus och Tommy gick in och köpte 4.a cider till mig och öl till sig själva och dom andra grabbarna. Efter det bar det av till forsane där vi plockade upp Stampe också, notera att vi var 1 för många i bilen (men de blir värre senare), jag fick sitta med ena skinkan på Linus och andra på Stampe hihi.

Hemma hos Dennis började vi dricka dirket
och de tog inte långa stunden innan Emil W. kom och så småningom Kenny, Hallberg och någon Sofia som skulle köra. Vi kollade på knäppa, roliga & snuskiga videor på existenz, lyssnade på musik och blev onyktra (y) hehe.


såhär lugna var dom i början! haha tänka sig..

 

När klockan var 20.30-20.45 var de dags att åka! Kenny, Stampe, Hallberg och Emil P. åkte med Sofia i hennes bil och Jag, Dennis, Linus och Tommy åkte med Emil W. i Dennis bil. Vi kom iväg ca 10 minuter efter dom andra för att någon hade tappat bort Linus mobil. 'Den var borta' bestämmde dom sig för och så rulla vi iväg. Till allas förvåning hittade Tommy Linus mobil i hans fick i byxorna haha! Efter en och annan Kisspaus var vi framme i Uddevalla och vi parkerade på grusparkeringen vid Willys. Mötte upp dom andra och gick bort mot Harrys, först stannade vi så att Stampe fick käka och sen stannade vi och tog ut pengar till inträdet allihop.

När vi kommit in genom dom första dörrarna stoppar vakterna oss och säger "inga 18-åringar före klockan 22.00" så vi vände och gick till ett ställe i närheten och tog en öl så länge. En halvtimme senare stog vi och betalade inträdet på Harrys. Som Stampe lovat så tog han en gammeldansk och han verkade gilla den? Haha... asså ja, vad ska jag skriva. Vi stog där nere först eftersom de inte fanns några sittplatser och övervåningen var stäng. När övervåningen öppnades, tog vi en egen liten 'balkong' typ det var dom lätt bästa platserna iallafall. Det blev mycket drickandes och blablablablabla. Alla försvann trodde jag Linus och Emil P. för att vakterna bad Stampe att han skulle gå ut och ta luft (Ni kan bara tänka er hur full han var!!). Så vi traskade bort för att se om bilen var kvar och de var den som tur va. Vi lämnade en lapp där det stog att vi var på McDonalds och att dom inte fick åka utan oss! Asså kan ni fatta det här!!! när vi kommer till McDonalds och ska beställa varsin cheeseburgare så säger han bakom disken att dom inte har hamburgare idag och inte potatis heller!!! :O vafaaaan, Linus blev skit sur och jag med haha. så vi gick. Sen ringde Dennis så mötte vi upp dom på Harrys igen och där satt vi ett bra tag innan vi kunde konstatera att hon Sofia inte skulle komma och hämta oss.

sen blev Linus utslängd haha (han räckte fingret till en som jobbade där för att Linus tyckte han var tyken) Så vi drog och käkade allihopa, och knödde in oss 9 stycken i Dennis bil :D jag och Hallberg som väger minst fick sitta i knät på Linus, Stampe och Tommy.


här berättar dom vilka som sitter i bilen hahaha

 


Sjunger så vackert för Dennis som fyllde 19 :)


Först körde vi hem Hallberg och sen åkte vi hem till vänersborg och släppte av mig och Linus. Fråga mig inte hur mycket klockan var när i kom hem, för det vet jag inte! Skönt somna vi iallafall hehu.

(ingen mening att visa bild på videorna för man ser inget ändå, de är bara svart)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0