Fredagen den trettonde

DATE 2009-11-15 TIME 03:40:39

Jag vaknade klockan 12.20 av mig själv ;O vet inte när de hände sist.. Gick ut med datorn och satt i vardagsrummet nån timme. 14.15 vaknade Linus ungefär och 14.30 kom jag på att jag skulle vara hos Ann-Sofie 14.45. Fortare än blixten gjorde vi oss i ordning och åkte in till stan. Mötet var en timme och Linus hämtade mig när de var slut. Vi drog till Lindex där jag köpte ny mascara, ögonfransböjare och eyeliner m.m. Sen vidare till apoteket där jag köpte tamponger.

När vi kommit hem så ringde jag Linn och jag och Linus bestämmde oss för att följa med på fest hos Joel. Så vi åkte in till stan igen och gick till systemet, köpte öl och cider. Första gången Linus köper på systemet själv hihi. Väl hemma igen, duschade jag sminkade mig med massa saker, ögonskugga och grejjer!! blev ganska nöjd. Plattade och satte upp håret i hästsvans och klädde på mig. Mamma gjorde tacos som vi åt innan vi drog. Vi åkte med mamma, Anette och Christina in till stan, skönt att slippa ta bussen i regnet.


Hemma hos Joel var festen i full gång, redan fullt med vänner.
(asså de är skit jobbigt att skriva om fester, speciellt när de inte var någon stor skillnad från tidigare fester). Men festens "händelser" kan jag vell räkna upp;
  • Det var folk som jag inte träffat på länge ex. Linn<3, Norrback, Sofia D, NS, Kriff och Jerry.
  • Alla fick för sig att dra på en annan fest i en 1.a men jag, Izabell, Linn och Linus stannade kvar själva, givetvis visste vi att folket skulle komma tillbaka inom en timme. vilket dom gjorde med haha!
  • NS dansade som en galning och lutade sig mot Joels glasskåp som gick i 1000000 bitar.
  • Joel råkade spilla en öl previd mig i soffan så mina byxer vart jätte blöta. Jag fick damp och sa att "detta är varför jag hatar hemmafester, ååh jag hatar er" haha. Även om de inte var så jag menade riktigt.
  • Jag blev inte full, var som mest lullig i huvudet och de tråkiga me de var att jag aldrig kom in i fest-humöret.
  • Det bästa med kvällen var att Linus och Linn blev typ vänner. Pratade skrattade som vanligt :) med lite hjälp av alkoholen såklart hihi.
  • Vi kunde åka med mamma och Anette hem med deras chaufför. Så vi slapp gå som vi brukar göra.
Lyckades komma ihåg att ta lite bilder. Spelade även in några videor men jag orkar inte lägga in dom. Dom är inte speciellt intressant ändå haha. Men bilder ska ni få se! dom 4 sista bilderna som är tagna med kamera snodde jag från Joel's Facebook!


Vi var hemma ungefär 02.30 och de var alldeles lagom, skulle egentligen blivit efterfest med grannarna men de blev inte så och tur var de, för när vi la oss så snurrade de lite lagom i skallen.



Kommentarer
Postat av: Linn

Jadu gummsan, det var trevligt! nu snor jag dina bilder! :) Pusshej

2009-11-15 @ 17:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0