Godmorgon *gäsp*

DATE 2009-11-11 TIME 12:40:10

Nu har Thomas precis hämtat Linus, dom ska till ullareda idag. Jag själv ska gå upp ur sängen och duscha och klä på mig och åka in till Af med 14.00 bussen.

Inatt har vi inte kunnat sova alls! Vi la oss 05.00 för att sova och kom inte till ro förens 07.00 och precis när både jag och Linus håller på att somna så kommer mamma upp (givetvis) och knackar och försöker väcka Robin i rummet brevid. FAN tänkte jag nu kommer jag aldrig somna. Bank, host, bank, prat, bank, bank, host, bank. De går inte somna för fem öre, vet inte vad de är för fel på det här rummet men de är inte isolerat alls, varenda litet steg hörs och de låter som att allt som görs, görs inne i mitt rum. När någon pratar är de som att någon står inne i rummet och skriker. BLIR SÅ SUR!!! hatar detta rummet. så ikväll ska vi möblera om och ställa sängen så långt bort i från dörren som det går. vi somnade strax efter 09.00 och alarmet ringde 11.00, roligt som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0