Gott & Blandat

DATE 2009-11-08 TIME 17:16:00

Mamma ringde och väckte mig (som jag bad henne) och berättade att de var 2 timmar kvar tills dom kom hem, så de var bara att gå upp. Jätte jobbigt eftersom vi somnade inte förens 06.00. Jag väckte Linus och Stampe så började vi städa undan i köket. Kan vell inte påstå att dom var behjälpliga :) Stampe gick inte upp ur sängen förens de bara var dammsugningen kvar. Linus plockade undan sin dator och jag gjorde resten.. Sjukt hur smutsigt de kan bli bara på 30 timmar, smulor överallt, godis papper, cola flaskor osv. Jag gjorde dammsugningen också eftersom jag kännde att jag ville få de ordentligt gjort från början så jag slipper göra de igen om inte mamma skulle vara nöjd hehe.

Jag har spenderat resten av dagen genom att kolla på massvis med avsnitt av Naruto, jag har börjat kolla om alla. Venne hur många avsnitt jag kommer kolla på men nu ska jag börja på mitt 29.de avsnitt. Grabbarna har spelat cabal som vanligt, börjar verkligen avsky det spelet nu. De går inte att få kontakt med dom överhuvud taget när dom spelar och bröjar bli riktigt frustrerande. haha.

Linus är och kör hem Stampe nu, sen kommer han tillbaka. Jag ska vell kolla på avsnitt 29 nu då. Himla spännande! Säger det igen; till alla er som tycker naruto är töntigt - Fuck you! bästa animen ever. hahah va mesig jag lät :) give it a try, that's all I'm sayin'





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0