Holla amigo!

DATE 2009-11-06 TIME 00:34:30

Tro det eller ej men jag och Linus gick upp klockan 09.00 :) eller ah han gick upp och åkte iväg till Af och jag gick upp och rökte och somnade om till 10.50. Gjorde mig i ordning duschade osv. Gunnel kom hem till mig 12.00 och vi fikade och pratade och jag fick en födelsedagspresent! Bättre sent än aldrig hihi. Fick en jätteJÄTTE snygg mjölkanna eller vad man ska kalla de. En sån som man stället på bordet när man ska fika och så är de mjölk där i t.ex till kaffet.

Ikväll har jag kollat på MTV EMA, alltid lika roligt att se på! Efter de så har jag/vi inte gjort värst mycket. Men tidigare idag var vi på Siba och Elgiganten en sväng, kollade lite på filmkameror (Linus drömde en dröm och fick för sig att köpa en) Jag har fått in pengarna idag iallafall så nu är de +3280kr på kortet hiihi :) perfekt.

Imorgon åker mamma, Robin och Joy till Stockholm över helgen. Egentligen skulle Jeppe också med men han ville vara hemma istället så jag, Jeppe och Linus är själva hela helgen. SÅ JÄVLA SKÖNT! fast lite synd att jag inte orkar följa med, för nu när Jeppe inte ska med fanns det en biljett till mig så jag kunde följa med och se AIK - IFK på vackra råsunda <3

Nu ska jag lägga över mina ca 1500 - 2000 bilder som jag har på denna datorn till ett usb-minne och sen ska jag installera om den! hoppas den blir lite snabbare då! Inte för att den är så fasligt seg nu heller. Men de är så mycket skit som är onödigt att ha och jag orkar inte sitta flera timmar och rensa program efter program så de är bättre att stoppa i en skiva och låta den göra jobbet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0