Hur ska detta gå ;O

DATE 2009-11-18 TIME 19:23:50

Kollade swedbank precis och jag har bara 774kr på kortet nu, fan de är nästan två veckor tills jag får nya pengar. Jag skulle ju spara 500kr till julklappar, men tror att de blir mindre, kanske 300kr som jag kommer ha sparat. På fredag ska vi ju ut på Harrys i Uddevalla och fira Dennis och Dennis som fyller 18 respektive 19 år. attans,  jag är verkligen sämst i världen på att spara pengar.

Nu ska jag kolla på nya avsnitten av 'The hills' och 'The city' :) drama!! älskar de, ibland lever man in sig så mycket så att det nästan är pinsamt att titta på saker som händer. Att man skämms för något som dom gör haha. weey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0