Ilskan växer :@

DATE 2009-11-08 TIME 04:56:16

Blir så jävla förbannad helt plötsligt, är egentligen ganska glad just nu. Men så helt plötsligt står de en mening (som egentligen inte har något med de att göra) någonstanns som bara gör mig så jävla förbannad. Tro mig när jag säger att jag har mycket i skallen som bara vill ut. Skulle kunna räkna upp 1234577 saker angående dig men jag är inte den som är den. Jag är inte den som hänger ut folk och speciellt inte i min blogg. Att sitta och skriva sånna saker, egentligen helt utan mening, är så jävla elakt, ELAKT! Hur kan man vara så jävla känslokall? jag vill inte ha ditt medlidande, för som jag förstått de så handlar hela världen runt dig och dina känslor. Alltid är det så himla synd om dig, crybaby. Jag är inte lika sorglig som du är och tacka fan för det!

Jag exploderar snart och stackars människa som är i närheten när det smäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0