Jag är sämst!

DATE 2009-11-24 TIME 03:59:31

inte fått gjort något som jag skulle göra idag ;/ Var iallafall hos Ann-Sofie som jag hade tid hos 14.30 och de är ju bra, fick ny tid den 4/12 kl. 14.30. Jag och Linus missade till och med tvättiden vi hade.

Jag ska försöka få Linus att vilja gå och lägga sig nu så att vi inte vaknar så vansinnigt sent i morgon. Så ska jag göra allt jag ska ha gjort direkt, inga undanflykter! Fast jag känner mig helt ärligt lite skeptisk till praktikplatsen som jag antagligen får eller så är de vell bara att jag är så jävla lat som gör att jag inte vill/orkar. För det kan vell inte vara bra för någon människa att ligga hemma hela dagarna framför datorn, man blir otroligt inåtvänd kan jag tala om. Fast å andra sidan hade detta vart ett drömjobb, kanske inte just att LIGGA HEMMA framför datorn, men att SITTA på ett KONTOR framför datorn :)

Jag hoppas innerligt att jag får ett mail imorgon där det står att min Iphone har skickats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0