Jag har sand i ögonen

DATE 2009-11-27 TIME 10:41:52

okej då! kanske inte riktig sand, men de känns så för att jag är så nedrans trött.. Linus mamma ringde och väckte oss 09.30 för Linus hade lovat att köra henne till tandläkaren, vi som inte somnade före 05.00. Riktigt segt att öppna ögonen idag. Nu när Linus kör hans mamma så skulle han åka och äta på McDonalds då jag gjorde lite sura miner så Linus köper kanske med sig 3 cheeseburgare till mig :) annars lovade han att han skulle göra en riktig frukost till mig med ägg och sånt hihi! han är för söt.

Jag hoppas verkligen på att få min avi sen så jag kan hämta ut min iphone! (jag tar bara hem den och kollar på den, sen väntar jag med att starta den förens Linus kommer nästa vecka, ska iallafall försöka hihi). Än så länge ligger det ingen post i brevlådan iallafall, ska gå ner om en timme igen och kolla..

Nu ska jag lägga mig och inspektera insidan av ögonlocken en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0