Körde på en rävunge nyss :'(

DATE 2009-11-25 TIME 22:49:03

Jag och Linus åkte till Brålanda för att hämta min lillebror från fotbollsträningen klockan 21.30. På väg hem typ några hundra meter efter nuntorp så bara smällde de till och så såg man något flyga åt sidan.. Linus "jag tror det var en katt, fan fan fan" så vi vände så fort vi kunde och körde tillbaka.

Precis in till en busskur låg en liten rävunge!!
Usch va hemskt de var, de värsta var att den fortfarande andades och försökte röra på sig men nacken var åt fel håll. Den var så hemskt att se den ligga där och lida, jag började typ gråta, rann tårar. När vi började lugna oss lite så ringde vi till polisen och undrade var vi skulle göra eftersom den fortfarande lever. Dom sa att vi skulle vänta lite så ringer dom upp. Dom ringde upp efter 10 minuter och Linus fick berätta vart den ligger och hur det hände osv. Så sa dom att det kommer en jägare dit så fort som möjligt och hjälper den ur sitt lidande.


När jag gick fram för att ta kort så börjad den röra sig och rullade runt jätte mycke :'( stackarn


Känndes förjävligt att lämna den, men ingen av oss klarar av att döda den och Linus skulle absolut inte klara av att köra på den igen för att döda den helt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0