Lan at my place

DATE 2009-11-07 TIME 03:55:47

Linus och jag vaknade 18.00 typ (A) vi satt uppe till nästan 09.30 idag på morgonen! inte bra. Jeppe väckte oss iallafall och frågade om vi kunde göra maten ikväll (vi är ju hemma själva) och om den kunde vara klar till 19.30 ja visst sa jag.

Klockan 19.10 typ satte vi igång och de blev hamburgare, pommes och bearnaisesås, simpelt och gott :) Maten var klar typ 19.40 och Jeppe kom hem 19.50 och vi käkade och sådär. När vi var klara så gick Linus in och duschade, jag & Jeppe satt kvar vid bordet och pratade lite.

Min telefon ringer helt plötsligt och de är ett nummer jag inte känner igen. Jag svarar och tjejen i andra änden presenterar sig som 'Katarina från Cubus i Trollhättan' och hon undrar om jag ville komma in i morogn klockan 10.00 och provjobba hos dom?! först blev jag helt chockad men svarade såklart ja, sen pratade vi lite och jag berättade att jag inte jobbat i butik innan men det var inga problem sa hon för dom lär mig undertiden. SUPER GLATT la jag på telefonen och ringde mamma och berättade, jag var helt upp i varv :D det gick la ungefär 15-20minuter så får jag ett sms från samma nummer (jag tänkte för mig själv 'fanfanfan') och mycket riktigt i sms.et stog de "Hej Rebecka, jag ber så hemskt mycket om ursäkt! jag ringde fel nummer MVH Katarina" jag trodde vell de var för bra för att vara sant ;/ Ringde mamma och hon blev fly förbannad, eftersom att dhon ringer frågar om man vill prov-jobba och sen SKICKAR ETT SMS och säger att dom ringt fel nummer. Så jävla dåligt verkligen. Mamma skickade sms till henne och lalala nu ska hon tydligen ringa upp i morgon till hennes chef haha! Jag bryr mig inte, eller jo de gör jag, klart jag är besviken men vad fan. bara att skratta åt som sagt de var ju för bra för att vara sant.

Jag och Linus tog bussen till stan och hämtade bilen sen åkte vi hem till honom och hämtade hans nya kläder. Sen drog vi & hämtade Stampe i frändefors och vidare hem igen och plockade upp Jeppe. Först körde vi Jeppe till Vargön till någon polare eller något. Sen Åkte vi till McDonalds så att Stampe kunde käka.

Nu sitter vi här hemma i köket och typ lanar eller något, jag vet inte riktigt vad man ska kalla de. Jag har ju lanat i flera månader isånnafall. Detta är ju det ända jag gör om dagarna. however, jag ska inte sitta upp lika länge inatt som igår natt. Jag verkligen hatar att vakna så sent på dagarna. I morgon ska Linus och kanske jag till Thomas och äta lite med han och sådär, får se om de blir något av de. Sen skulle jag jätte gärna vilja åka till Överby med, men stampe gillar inte att gå runt där med mig (med tjejer) för han gillar inte tjejbutiker hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0