Måste piggna till nu

DATE 2009-11-25 TIME 10:43:00

Nu är klockan snart 11 och jag börkar bli riktigt trött, trots allt kaffe drickande. Funderar på att sätta mig i dushen en kvart, det brukar jag ju vanligtvis bli lite piggare av.

Jag har riktigt ont i magen också av mackorna vi gjorde innan. Vi gjort smältost-mackor med tomatpuré, oregano, lökpulver, ost och kebabdressing, riktigt jäkla gott, men satan så ont i magen vi fick. Jag tror de kanske kan bero på att vi ätit mer än vanligt nu senaste 12 timmarna. Först käkade vi lasange som mamma gjorde, inatt käka vi två ostmackor och nu så tidigt så käkade vi ännu mer mackor + massa kaffe. Nu behöver jag inte äta förens i morgon haha... true or false?!


Kommentarer
Postat av: fia

ja, jo det är ju sant :) hehe ja, precis :pp

2009-11-25 @ 16:12:15
URL: http://diarybyfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0