No iphone today.

DATE 2009-11-30 TIME 19:51:57

Jag är lika glad som när ett barn som får ett mjukt paket på jul, inte glad alltså. Jag skickade ett väldigt upprört mail till halebop och dom svarade att de kommer senast på onsdag. yääyää får se om dom kan hålla de dom säger denna gången. Jag har iallafal lärt mig att de är bättre att inte ha några förväntningar för då blir man inte lika arg/ledsen när de blir fel.

Iförr går så laddade jag ner 'askungen 1, 2 och 3' som jag såg på och Igår kväll ladda jag ner 'flickan som lekte med elden' som jag och Linus såg igår natt. Så fort som jag laddade ner den har jag aldrig gjort med denna datorn 5.3 mb/s det tog typ 5 minuter! det märks att vi har bytt upp oss till 100mb för en vecka sen.

Btw så har jag sökt hur mycket jobb i Stockholm som helst nu och Linus har börjat kolla på komvux
och ikväll ska jag ringa pappa, så fort han är hemma från sjukhuset, och prata lite med han om lägenheten och så! Linus har pratat med sin mamma om våra idéer/planer och hon verkar positiv, skönt när folk runt omkring vill hjälpa till och är positiva till det man vill. Så fort jag och mamma bråkar här hemma blir jag ännu mera taggad på att flytta och mer taggad på att söka jobb och att försöka fixa detta, så just nu finns det vell inget negativt alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0