Nu kan jag slappna av

DATE 2009-11-27 TIME 00:57:23

klockan typ 18.00 började jag och Jeppe med maten (för mamma körde Robin till DH) klockan 18.30 var maten klar. Anette kom upp typ 18.45 för vi skulle gå bort till Hemköp och hämta ut min iphone (STRESS, för spelbutiken stänger 19.00) så vi fick bokstavligen springa bort och givetvis så tog vi med Molly smarta som vi var, hon ryckte, drog, lyssnade inte, kissade och bajja. Klockan 18.55 var vi halvägs ungefär och jag kom på att jag glömde ta med mig Koll-ID koden som man behöver för att hämta ut paket. Som tur va hade Anette pengar på mobilen så jag ringde Jeppe och fick koden. Klockan 18.59 tog vi dörrhandtaget precis samtidigt som han som jobbar i spelbutiken tog i handtagen på andra sidan och skulle låsa. Snäll som har var så fick vi gå in och jag gav koden och sa att jag skulle hämta ut ett paket. OTUREN var den att man var tvungen att ha med sig ett avi som kommer på brev i postlådan, vilket jag inte fått!!! så det var bara att vända och gå hem igen + att de började spöregna halvvägs.

När jag kom hem hade Linus också kommit hem, det går max en timme så ringer hans mamma
och säger att hon glömt sin handväska hemma och att vi måste hämta den och köra upp den till henne, hon är på fiffen i Frändefors på en fest för brandmän, poliser, ambulansförare och akuten-jobbare. vi åkte upp dit och sen hem dirket igen. Efter 20 min (vi hade kommit 4.a minuter in i det nya Naruto avsnittet) så ringer hon igen och säger att ingen på hela festen tog med sig någon skiva och de ända som finns där är dansband och raggarmusik. Sä jag och Linus fick gå ut till bilen igen, åka och hämta skivan och köra upp den till Frändefors. På vägen hem körde vi en sväng om McDonalds och käka lite. Väl hemma la vi oss dirket och skulle kolla klart på Naruto avsnittet, vad tror ni inte händer då?, jo hans pappa (som också är på fiffen på festen) ringer och säger att han vill hem nu, om Linus kan komma och hämta honom. Så nu är lilla Linus uppe i Frändefors igen och ska köra hem Ted. sen antagligen ska han hämta sin mamma där uppe lite senare med. haha stackarn!! fast han gillar ju att köra bil så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0