Nu ska vi snart sova

DATE 2009-11-09 TIME 08:29:43

vart vaken sen 03.00 nu, jag har försökt hålla mig pigg genom massa kaffe och cola drickande. Men nu är de sand i ögonen på mig. För en stund sen gick jag upp och gjorde en riktig frukost till mig och Linus! Med yogurt, mackor, ägg och oboy. Riktigt länge sen vi käkade frukost, minns inte när de var sist faktiskt ;/ får försöka bli bättre på de, fast middagen brukar ju vanligtvis vara klar när vi vaknar så de brukar inte kännas som någon idé.

Nu ska jag kolla klart på 36.e avsnittet av Naruto sen ska jag gå ut en stund med Molly
så hon får göra sina behov. Efter de ska jag vänta ytterligare en stund för jag måste ner till kiosken och köpa ciggaretter när han öppnar klockan 09.00 annars blir jag inte glad när jag vaknar och kommer på att jag inte har några cigg. Tror att Linus skulle köpa cola också. sen blir de bums i säng och sova några timmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0