Sätt Joy i karantän

DATE 2009-11-09 TIME 17:16:48

Mamma sa att Joy (minsta bror) har fått svininfluensan och att hela hans klass fått de?.. Han är sjuk iallafall men vet inte om de är svininfluensan. Varje gång jag har gått ut ur rummet sen han kom hem har jag haft en stor halsduk över ansiktet/munnen och Linus lika så! jag tänker inte bli smittad, inte inte inte! Tänker inte ens sätta mig och äta med dom sen. Så jag och Linus går ner och käka pizza istället (skit bra anledning). Blä jag blir nästan äcklad av att gå ut ur mitt rum. eller ja, kanske inte äcklad men blir rädd och de känns som att de är basiller överallt. äcklad av basillerna blir ja ;O


Dumma unge! ditt fel alltihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0