Sjukt trött

DATE 2009-11-25 TIME 19:26:02

Vart helt slut idag, vilade nyss en timme men de känns bara som att det blev värre. förresten gick det ganska bra på Af innan, mitt personligbrev vad klart godkänt förutom två stavfel.

Imorgon klockan 12.00 ska jag vara på Oden huset i Trollhättan och ta en lunch
med han som jag kanske ska praktisera hos. Får se hur det går, känner mig väldigt skeptiskt till att jag har det som behövs om man säger. Tycker att beskrivningen av mina färdigheter, som min handledare skickade till företaget, är lite för mycket jag känner att jag verkligen inte kan så mycket som det verkar att jag kan. Det värsta som kan hända är vell att vi kommer framtill att jag inte har dom kunskaperna som han hoppats på och jag inte får någon praktikplats, värre är det inte.... Fast en praktikplats är ju tillför att man ska lära sig.. Det positiva med att om jag får de är att jag kommer in i rätt dygnsrytm och jag får arbetserfarenhet.


klarar han de, så klarar jag de!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0