Slöaste helgen

DATE 2009-11-30 TIME 05:29:50

Vi har verkligen inte gjort någonting i helgen jag och Linus, knappt gått utanför dörren.. Har bara längtat tills att helgen ska ta slut! och nu är den det haha. Mamma åkte i väg i fredags och Robin åkte till DH i torsdags och Joy åkte till mammas kompis och var där. Så det var bara jag, Linus och Jeppe hemma! riktigt skönt.

Det pirrar i magen för att jag längtar så sjukt mycket till jag får mitt avi så jag kan hämta ut min iphone!
Har Linus riktigt tur så kanske han får sin idag. Den skickas idag från alvesta och den är på hans uthämtnings ställe runt 17.00-19.00 i eftermiddag, får han avi.n idag så kommer han garanterat att få den i eftermiddag. Jag kanske får min idag, om mitt avi kommer. i fredags så skickade jag ju ett mail till Halebop och frågade var i helsikke mitt avi var, dom svarade att de blivit fördröjningar med avi.na. Men nu har dom ju ändå haft hela helgen på sig att fixa allt. så jag hoppas innerligt att min och Linus avi kommer idag! Dom sa också att förhoppningsvis skulle jag få det i början på denna veckan. Så den kommer vell senaste på onsdag....

Nu är klockan väldigt mycket och jag & Linus har lyckats vända fel på dygnet igen ;/ suck.. vi som försökte så hårt förra veckan. Linus är förspänd i magen för att kunna sova pga. iphonen, men jag är riktigt trött alltså. Ska nog lägga mig och sova nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0