Sömnlös natt ;/

DATE 2009-11-12 TIME 05:12:04

Hej igen! blev inte mycket sömn alls tydligen, Linus vaknade vid 03.00 och som vanligt kan han inte hålla händerna i från mig (haha!) så jag vaknade också! yäyä inte mycket att göra åt.  Ska iallafall lägga mig innan klockan 06.00 igen, känner att jag börjar bli väldigt sömnig nu, får hoppas att Linus med hinner bli trött innan dess. Så jobbigt om han ska gå runt och vara sur hela dagen i morgon.

Imorgon har vi bestämmt att om vi får låna hans mammas bil så ska vi åka till överby och Uddevalla.
Får se om vi åker till Uddevalla först eller efter överby, de får våra magar avgöra. Vi ska äta på kina resturang förstår ni och eftersom jag har jävligt svårt för Trollhättan överhuvudtaget nu så åker vi till Uddevalla! På överby ska vi iallafall köpa skor båda två. Jag ska nog köpa uggs tror jag, får se vad min plånbok är på för humör i morgon! (jag börjar verkligen få upp ögonen för skor, jag älskar skoR, skOR, sKOR, SKOR) och så måste jag ha ny mascara för min är totalt slut. sen är de lite småsaker som jag sett som jag vill ha bl.a. skärp, armband osv.

Nu ska jag bannemig försöka sova, men först ett bloss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0