Tror fan jag gör det !

DATE 2009-11-17 TIME 16:58:11

Nu beställer jag en sony ericsson Satio, så jäkla bra ebjudande är de på halebop nu! Fast har lite ångest för jag vill ju ha en Iphone med. Men Sation har ju 12.1mp kamera och då behöver jag inte köpa en ny digitalkamera för flera tusen också.

Varför jag ska köpa den:
Den är snygg, 12.1mp kamera, touch på hela mobilen för utom kamera knapparna. Med halebop vänner skickar man 3000 gratis sms till hela världen, fri internetsurf, 59öre/minuter till alla andra. Mobilen får man på köpet. och de kostar bara 259:-

Varför jag inte ska köpa den: (tänkt i 5 minuter nu)...(nu går jag på toa).. för att de är sony ericssons första sånhär typ av mobil, kanske kommer en bättre 2010? äsch jag vet inte varför jag inte ska köpa den men Iphone är snyggare och de är coolt att ha en Iphone.

Jag ska nog sova på saken eller åtminstone tänka lite till, jag har nog redan läst alla recensioner och kollat på alla reviewer på youtube så egentligen behöver jag inte läsa mer om den. Men känns ändå bäst att ha pratat lite mer med mamma (a) och jag som säger att Linus är feg för att han inte vågade beställa en iphone utan att ha pratat med sin mamma hah!

Linus beställde iallafall nyss en Iphone 3GS 16G Svart, tror ni han är glad nu eller ? aah de är han :)

Köpter jag detta abonnemang så kommer jag ju ha två stycken abonnemang, ett på 3 och ett på halebop. Men De bästa är att om jag bestämmer mig för att köpa den så kommer Joy, min bror, ta min gamla mobil + abonnemanget. Eftersom att jag har spärrat den på 100kr så kan han ju inte ringa för mer ändå och de hade kostat lika mycket för han om han tog bara telefonen och betalade mig 100 kronor i månaden eftersom med mitt abonnemang betalar man 99kr i månaden och man får ringa för dom 99kr. så han förlorar ju inget på att ta de, förutom att han kanske kommer få mycket sms och samtal från mina vänner m.m haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0