Tur i oturen!

DATE 2009-11-18 TIME 13:43:38

Åkte in till AF med 10.30 bussen och stog klockan 10.50 inne på AF när min handledare kommer fram till mig och säger "Hej Rebecca, såg du inte mitt mejl jag skickade för några dagar sen? det stog att vårat möte blivit framflyttat till nästa onsdag?" jag ser förrvirrad ut och säger "nej?!" då sa han "okej men kom med in en stund, för han som har tiden nu istället brukar vara dålig på att dyka upp". Så var de med! han kom aldrig så jag fick den tiden. 11. 40 tog jag bussen hem, på bussen träffade jag Chatte :) väl hemma väckte jag Linus och nu har han åkt till sitt möte i stan.

Jag ska lägga mig och sova två timmar, för jag sov så jävla dåligt inatt.
Sov typ 2-3 timmar allt som allt. Riktigt jobbigt var de att komma upp i morse, men efter en dusch i badkaret (sittandes) piggnade jag till lite :)

Eftersom att jag säkert inte kommer uppdatera på några timmar får ni se en video på Iphone 3GS sålänge! Tror ni att jag längtar när man kollar på denna video eller!!!


Godnatt sålänge! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0