Vinterkräksjukan?

DATE 2009-11-08 TIME 18:12:58

nejnejnej nu orkar jag inte vara sjuk mer, var sjuk från torsdagen förra veckan till i tisdags. ÅÅH detta är inte kul, även om jag inte har spytt eller något ännu så känns de som att jag börjar få det. Typ som att mina rapar luktar vinterkräksjukan och de bubblar i min mage jätte mycket!

Har ju ett nytt möte på onsdag på AF eftersom jag missade de sist för jag var sjuk. Undra hur de låter om jag ringer och säger att jag är sjuk denna gången med haha! jaja bara att hoppas på att de inte 'bryter ut'

Fast om jag blir sjuk så finns det en positiv sak med det och de är att jag inte kan köpa upp mina pengar! jag har faktiskt 3100 kvar :) (egentligen 2100 eftersom mamma ska ha 1000) jag måste försöka spara vartendaste litet öre om jag ska ha råd med alla julklappar. Brukar ju få lite pengar av Bengt eller mamma att köpa julklappar för men de räcker ju inte, måste spara själv med.. även om det är ganska långt kvar till jul så måste jag ju börja tänka på att hålla i pengarna jag får.

Kommentarer
Postat av: D E L L A

sv; Tackar :)



usch, krya på dig!

2009-11-09 @ 00:21:31
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0