091012

DATE 2009-10-12 TIME 16:38:39

Jag och Linus var duktiga och ställde alarmet så vi kom upp tidigt idag, 11.30! Det gjorde vi endast för att vi skulle ha några timmar på oss att spela Wii innan alla andra kommer hem.. Vi har spelat i flera timmar nu, jag orkade inte mer och gav upp för en halvtimme sen ungefär, men Linus står fortfarande i vardagsrummet och spelar!

Ikväll kanske vi åker till Stampe för att hämta Linus dator som är där. De är ju en stationär, inte lika lätt att ta på bussen. Om vi kan hämta den eller inte beror helt och hållet på om vi får låna mammas bil upp.. eller kanske någon annans? Någon som frivilligt lånar ut bilen är de bara att hojta till! :) på tal om datorer och sånt, så håller jag faktiskt på att få min såld! Har en köpare på kroken, men jag har tänkt mig lite med än 4000 för denna och än så länga så är buden i full gång. Han sa 3500 sist och jag sänkte till 4300 så vi får se vart detta leder. Tänker ju köpa en ny! Finare "frächare" och mindre bäbardator. Även om de faktiskt är så på datorer att de är insidan som räknas så vill jag ju ändå kunna skryta lite om hur snygg min dator är hihi (A.

Kommentarer
Postat av: en annorlunda ung mamma.

hejsan! kom till din blogg av en slump o måste säga att den är väldigt fin! tycker du detsamma om min? i så fall kan vi väll lägga till varann på bloglovin?=) ha en bra dag! =)

2009-10-13 @ 09:26:00
URL: http://enkärlekssaga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0