091018

DATE 2009-10-18 TIME 16:11:58

Två månader sen jag fyllde år idag. 10 dagar sen lillebror fyllde 9. I morgon är de en månad sen morfar dog. 13 dagar tills babe fyller 20!! Det är exakt två veckor till jag och Linus vart tillsammans i 13 månader. 10 månader tills jag fyller 20.

så kan man ju hålla på hur länge som helts egentligen, fan va tiden går fort. Helt sjukt är det. Tid, de är en kort tid vi har på jorden. Jag har ingen aning om hur jag ska göra min tid till den bästa. Trots allt "Rebecca Ulrika Maria Törnqvist" kommer bara leva en tid. läskigt. Nu har ungefär 1/4 av mitt liv gått och den tiden som jag slösat på att göra skit saker eller inte göra något alls på kommer jag aldrig få tillbaka... Jag börjar bli riktigt stressad. I wish I was 6 again.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0