091022

DATE 2009-10-22 TIME 22:18:38

Dåilig update senaste dagarna men så är det när man inte gör något, finns inget att berätta. Men idag har jag gjort lite allt möjligt och har lite bilder att visa.

Morgon startade med att min baby kom in med frukost på sängen till mig . är han inte för söööt! Efter frukost satte vi igång våra dator. De första jag gör på morgonen är att skörda på farmville! haha har blivit en vana nu, att alltid kolla farmville först..! Hatade verkligen FB innan. Efter de var klart satte jag igång att pyssla med begravningprogams-designen, blev klar efter någon timme! Mamma var jätte nöjd med resultet och sa att de såg precis ut så som hon hade hoppats när hon gav mig uppgiften :) kul att höra.

Anette min granne satt här hemma i soffan och spelade Mariokart på Wii som hon köpte innan idag, när jag hade vart ute och rökt kännde jag hur jag drogs mot soffan.... o där va jag fast! Anette och jag har suttit och spelat hela eftermiddagen/kvällen! men de är skitroligt och jag är as bra nu..


denna sötnosen (min molly) gjorde oss sällskap i soffan!


Anette och molly som Anette är dagmamma till :)



Mariokart på Wii


Fick ont i tummarna till slut så jag orkade inte spela mer. Jag gick in på rummet och skrev ut alla 18 kopior på begravningsprogrammet som vi ska ha i morgon på Morfars begravning :'/

 


Framsidan på beg.programet


insidan av beg.programet

Det var de det. Nu ska jag dricka mitt vatten som jag blivit så himla duktig på att få i mig, jag har ingen aning om hur mycket man ska dricka per dag i min ålder ? men mer än jag dricker nu skulle jag inte ens orka. Fast på ett sätt är de ju ganska bra att dricka mycket vatten.. för jag blir inte hungrig! Vet inte hur mycket vatten de är i varje flaska pga. av det inte står på den (sodastreem flaska dricker jag ur) men skulle vell gissa på 1-2 liter ungefär. Så mellan 2-4 liter vatten har jag drucit nu i 3 dagar i rad. Ska jag vara ärlig så har jag inte ika mycket huvudvärk som jag annars brukar få av att sitta så mycket vid datorn.

Vi hörs lite senare :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0