Åkte till stan en snabbis!

DATE 2009-10-14 TIME 23:44:19

Men nu är jag hemma igen. Kände att fotbollen var över när Portugal gjorde sitt tredje mål mot Malta. Linus råkade åka ut ur nation war'et (internet bröts) i Cabal och han låg 11 i waitinglist så han struntade i de. Så vi tog tillfället i akt och lånade mammas bil in till stan. Först hem till Linus och han hämtade sin musmatta, tjocktröjja och lite brev han fått. Efter de åkte vi utanför soc och jag stoppade jobb-ansökans-lappen i brevlådan :) duktiga mig.

Känner verkligen att de vart en toppen dag idag, även om den har vart slö och sådär som vanligt har jag hunnit göra allt som jag skulle + att jag typ fick jobb ;D Hoppas att morgondagen är ännu mer givande och att detta var den sista lappen till soc som jag någonsin måste lämna in dem..

Ska försöka lägga mig någorlunda i tid idag, hade jag vetat att jag skulle vara i Trollhättan klockan 14.00 imorgon hade jag inte suttit uppe till 05.00 i morse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0