Äntligen hoho

DATE 2009-10-08 TIME 16:17:41

fick denna lappen i brevlådan för någon vecka sen me såg den först i måndags, för att min mamma aldrig tar upp posten utan låter den ligga och ruttna i brevlådan.



Så himla skönt att den dumma norska-läkaren jag träffade på Torpa vårdcentral den 2/9 förstog vad jag menade :) dessvärre fattade inte jag att hon fattade, men nu fattar jag att hon fattade vad jag ville att hon skulle förstå! Det har ju gått 1 månad sen jag var där nu så innan jul får jag säkert en tid :) och sen är de bara att vänta på att operations-tiden som kan i vissa fall dröjja flera år.... men jag hoppas på att iaf inom ett år få operationen genomförd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0