Börjar bli pömsig :)

DATE 2009-10-28 TIME 03:59:20

hoho, nu ändrade jag lite till, fick mer plats att skriva plus att de inte blev så stort glapp mellan menyn och själva innehållet i bloggen! orkade egentligen inte göra de nu, men jag tivngade mig själv. Hade ju ändå inget annat för mig ändå så..

Snart fyller lilla Linus 20 år, bara några ynkadagar, han fyller på lördag alltså! På fredag ska jag först på förmiddagen åka till Uddevalla med familj+närmaste släkten och vara med på urn-sättningen (morfar har kremerats nu). Mamma sa att de inte tar ås lång tid så är nog hemma innan 13.00 redan. TUR DET! för jag hade råkat bestämma med Bengt att han och jag skulle träffas och fika på fredag. och han brukar vilja vara ute i god tid så tur att vi int ekommer hem försent. Jag ska föreslå till Bengt att vi kan åka till Överby och fika så kan jag passa på att köpa Linus present samtidigt! + att jag kan köpa ett läppstift på kicks med.

Jag, Linus, Therese, Tommy m.m ska till Carinas på Lördag och fira Linus förstår ni! ska blir himla skojj, synd bara att de typ inte är 18års gräns någon annan stanns på Lördagar. Vi tänkte ändå att vi skulle vara i Vänersborg eftersom de är vell säkert någon fest där någonstanns och de är ju folk som inte ännu är fyllda 18 som vill vara med och fira Linus, bl.a. Sven! allt är ju inte riktigt igenom pratat än, vi har bara frågat folk änså länge. Sen måste vi ju få det att stämma med tider och vart vi ska vara efter Carinas och så. Hoppas att allt löser sig :) Men de brukar de ju göra.

nog med babbel om de nu, orkar inte uppdatera mer idag. Så jag säger Godnatt nu även fast jag säkert kommer sitta upp i någon timme till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0