Confession

DATE 2009-10-15 TIME 20:08:38

Jag tar nog inte jobbet ;/ jag känner verkligen att de inte är något för mig. Jag menar, om jag inte är intresserad av telefonförsäljning överhuvudtaget då blir de inte speciellt lätt att göra bra ifrån sig heller! de är faktiskt sant. Även om jag bollat tanken att de kanske kan bli min grejj men jag har kommit fram till att de kommer det aldrig att bli. Det är inte jag för fem jävla öre, vem försöker jag lura egentligen.

Känner mig lite besviken på mig själv, men nu när jag bestämmt mig känner jag en lättnad. Känns som att anledningen till att jag först ville ha jobbet var för att jag skulle bevisa för alla att jag inte är så värdelös som de kan tyckas. Mamma säger att man inte kan veta innan om man gillar det eller inte om man inte provat. Jag säger helt tvärtom, verkligen! så är det inte alls. Man behöver inte uppleva allt innan man vet om man gillar de eller ej.. Vissa saker vet man bara och man kan känna de! som ett exempel (grovt exempel kanske) Jag VET att jag aldrig i hela mitt liv kommer ha analsex?! jag har aldrig haft de och jag vet att jag aldrig kommer tycka om de heller. Bara tanken gör mig illamående, de är fel, sjukt och äckligt. (kanske lite konstigt att gemföra med, men de var de första som jag kom att tänka på, på saker jag aldrig skulle göra hahah) Mamma borde vell förstå som är så himla spirituel och lyssnar väldigt mycket på sina känslor i olika sammanhang.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0