Dags att sova

DATE 2009-10-19 TIME 05:10:23

Nu har jag kollat klart på Saw 1 och 2. Blev förvånad att jag blev rädd, brukar inte bli rädd av sånna filmer. Jag blev inte rädd när jag kollade på filmerna, men nu när jag skulle ut och röka fick jag ta med mig Linus ut hah. Förövrigt mår jag svin illa och har inte kunat äta speciellt mycket idag heller. Idag fick jag iallafall i mig pytte lite spagetti och två bananer :) Men jag klagar inte (på att jag inte kan äta alltså) krymper kanske magsäcken lite och det är ju positivt.

Så jäkla mycket godis och chips jag ätit dom senaste veckorna
så borde jag nästan gått upp över vad jag får (enligt mig själv) vilket är 60kg. Har alltid sagt, iallafall sen typ 8.an att om jag går upp över 60kg tar jag livet av mig. Det låter as töntigt egentligen "tar jag livet av mig" de skulle jag aldrig palla med men ändå har jag lyckats hålla de i 5 år! Jag har böjat få för mig att jag känner fettet breder ut sig på mig när jag äter godis, chips och dricker cola. Det är läskigt, för jag blir äcklad och galen av det. Tror det är något allvarligt fel på mig... seriöst, om jag äter så mycket som man ska göra på en dag eller om jag äter överhuvudtaget ser jag fet ut som ett troll på 200kg i speglen men om jag inte äter något på typ 2-3 dagar ser jag helt okej ut, alltså ganska smal ut i min spegelbild. Det räcker med ett litet chips och jag ser smällfet ut. Jag vill kunna känna mig smal även fast jag äter, men de funkar fan inte. Försöker att in tala mig själv att jag ser okej ut när jag ätit, men de går verkligen inte, hur mycket jag än försöker. Men äter jag inte så behöver jag inte ens försöka intala mig det. Kommer ihåg en gång i våras när jag inte hade ätit på 4.a dagar så testade jag en nya tröjja jag fått av Bengt, och som en ren vana, frågade jag närmaste personen (vilket var Robin min lillebror) som satt i rummet brevid "ser jag fet ut i den här?" han sa "är du dum i huvudet eller?" så tog jag en närmare titt och såg med MINA egna ögon att jag såg ut som en tråd, skrattade lite åt hur dum jag var som frågade och gick in på mitt rum igen. Den känslan jag hade då är nog nästan den bästa känslan jag någonsin känt, fan-vad-jag-är-snygg-känslan.

okej vet inte vad jag ville komma fram till i detta inlägget. Får sluta skriva innan jag avslöjar för mycket. Men det man kan konstatera om man läser de är att jag är rent ut sagt sjuk i huvudet.

Nu går jag och lägger mig, godnatt och sovgott.
antar att jag vaknar runt 14.00 tiden i morgon (idag).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0