Dålig uppdatering

DATE 2009-10-05 TIME 16:12:04

Har inte skrivit något sen den 1 oktober, heh. I Fredags var de fest och den festen var heeelt galen. Började bra, jag gjorde mig i ordning och åkte hem till Amanda, Linn var där, vi gjorde oss i ordning lite extra och sådär. Sen gick vi ut och mötte Fredrik, Simon och Sven så gick vi alla bort till Joel :) Satt och förfestade och Så droppade de in och ut folk hela tiden. Hur roligt som helst till och med att Andreas och Jimmy kom dit. Känner inte snubbarna men Andreas och Jimmy satt brevid mig i soffan och första intrycket jag fick av Andreas kan man ju bara skratta åt. Han kännde tydligen Linus och så satt han och tjatade om Linus nummer i 10 minuter innan jag gav med mig och gav han nummret. Krånglade jätte mkt eftersom att han var så full så han knappt inte fattade något. Så jag blev irriterad och därmed tyken mot han. Han sa till Linus i telefonen (när han tillslut fattade att han pratade med han) "du har den läskigaste flickvännen i världen" "hon skrämmer mig, så jävla bitchig". HAHA jävla tönt.. Han och Jimmy lackade iaf ut på slutet och de hela typ slutade med att alla var ute på Joel's framsida och slogs mot dom två.. Andreas var värst han kallade alla tjejer för slynor och horor och så fort någon tjej sa något till han svarade han med "du kan gå in och suga kuk istället" så jävla dum i huvet rent ut sagt haha! Polisen kom dit med en stund! Andreas och Jimmy blev ordentligt på pucklade iaf och lämnade till slut "slagfältet" Jag och Jonas gick bort till resecentrum 02.05 ungefär och vi köpte cigg på vägen. Tog bussen hem till han och Stampe 02.30 och jag gick in till Linus och Stampe. Vi gick och la oss runt 05.00 :)

Resten av helgen spenderades hos Stampe som vanligt kanske man kan säga! Igår kväll åkte jag och LInus hem till mig.

Nu är Linus i stan och gör några ärenden och jag skulle börjat städa för två timmar sen, dags att sätta igång :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0