Fredags mys!

DATE 2009-10-17 TIME 03:08:30

fast iofs har jag och Linus myskvällar nästan varje kväll! jaja efter att vi kört mamma, Robin och Jeppe till respektive så åkte vi först till folketshus och hämtade mitt bankkort som mamma glömde ge mig. Sen vidare till kvantum där köpte vi godis och dem nya chipsen 'sourcream and bearnaise'.



väl hemma igen så gick vi ner med lillebror och Anette till pizzerian och käkade (idag igen, baadgirl). Sen satt vi bara här inne i mitt rum jag, Joy och Linus alla med varsin dator. Mamma ringde 00.30 och bad oss hämta henne på TG så vi tog med oss Joy och Molly och åkte en snabbis till stan. Körde hem mammas ex Giorgos (som har nyligen flyttat hem till Grekland men är här och bor hos några vänner) och sen raka vägen hem. Linus och jag kollade klart på filmen 'Hackers' och sen myste vi lite extra ;)

Nu sitter vi som vanligt vid varsin dator igen
och babe ska spela lite Cs och jag ska snoka runt på internet<3


ps. måste tillägga att jag var väldigt sup sugen ett tag där innan och var *------* så nära att be Linus köra bort mig till Joel, efter att Ns ringt och frestat mig, Linn har ju först ganska mycket oxå. Men eftersom Linus sa "jag kan köra bort dig, så kan du gå in en stund så väntar jag i bilen med Joy sålänge' så kännde jag att de inte var värt de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0