Glad tjej & glad kille!

DATE 2009-10-25 TIME 03:22:59

Har faktiskt rört på allt överflödigt fläsk jag har idag! Inte för att de är något märkvärdigt, men ändå.. Var barnvakt till Joy idag igen, för mamma var på Quality hotel och festade. Fast hon var inte fullare än vad hon var igår haha. Jag och Linus körde henne till rugbylokalen där Giorgos hade 50års kalas (igår alltså). När vi hämtade upp henne igen klockan 03.15 så var hon stenpackad haha! Hon tyckte gott och väl att alla skulle få skjuts hem till var och en eftersom det var så kallt ute. Två fulla gubbar och en tant i baksätet och mamma och Giorgos i bagaget, herreguuud säger jag bara! pinsamt. Idag så var det bara hon och Giogos som tur vad som skulle med i bilen och Giogos skulle hem till oss och sova. När vi närmade oss Quality hotels ingång så ser vi att mamma och Giorgos står och skriker och klappar händerna för att vi kommer "Linus, Linus, sha lalala lalaaaa" är vad som kommer ut ur deras halsar. När vi kom hem stupade dom i sängen...

Jag och Linus var och tankade full tank, efter vi släppte av mamma tidigare på dagen hos Bengan där dom skulle förfesta, så vi passade på att köpa en chips påse och en cola! De har vi mummsat i oss nu till några avsnitt Family guy. Mensen är över nu också fyfän vad skönt, så ont som jag har haft denna veckan. Där av rubriken "Glad tjej & glad kille" ;) haha.

Nu vet jag ikke vad jag ska göra, har skördat min aloe vera och sått morötter så dom är klara lagom tills jag vaknar imorgon. Farmville äger, jag går upp till lvl 26 i morgon! ska börja spara ihop till 1 miljon nu tänkte jag och köpa villan hihi.

Kollat runt på massa onlineshoppar med, faan va snygga kläder de finns alltså, ge mig en op nu så jag kan använde sånt som jag vill :) Gud om du nu finns så ger du mig en op nu. hör du de !?!

Har fortfarande inte fått till det med bilderna ännu på morfars begravning men de kommer, minneskortsläsaren är dum i huvudet! Har letat som en idiot efter usbsladden till mammas kamera idag, men den verkar inte finnas. Jag menar så många ställen kan hon inte ha lagt den på, jag gav ju henne sladden i fredags.

Nu blev det mycket babbel om ingenting, skriver innan jag lägger mig! Glöm inte bort att ställa tillbaka klockan en timme inatt om ni nu inte redan gjort de villsäga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0