Grattis min älskade!

DATE 2009-10-31 TIME 00:44:30

Nu fyller Linus 20 år.. WEEY systemet ;) haha. ne dricker faktiskt inte alls ofta längre och inte han heller. Ganska stolt över att jag trappat ner på alkoholen så pass mycket, riktigt riktigt bra! Han ska få sitt paket och frukost på sängen i morgon !

Min mage kurrar jätte mycket, men jag vill faktiskt inte äta mer idag. Har ätit jätte nyttigt idag och de känns som att jag förstör de om jag käkar en ostmacka ;( gaaah MAAAAAAAAAAAAT!!! Mamma sa ju att vi skulle äta tårta i morgon för att han fyller år så jag får helt enkelt vänta tills i morgon med och äta.

BTW jag testade ögonbrynsskuggan innan från HM och den var verkligen as bra ! rekomenderar jag starkt, dock gillar jag inte skuggpenslen men den funkar, lite svårare om man har tunna ögonbryn att få de snyggt. Jag har ju ganska stora eller ja ganska iallafall, jag tycker de är mycket snyggare på mig än att bara ha ett tunt streck. Den sitter nog bättre med ögonbrynsfixering (ser ut som en genomskilnig mascara ungefär), glömde tyvärr att köpa de idag, eller rättare sagt jag kom på att jag ville ha en när jag kom hem. Jag får vell göra som jag brukar för att brynen ska hålla sig på plats, tar lite lite hårspray och sprutar på fingret och sen duttar på brynen :)

Kommentarer
Postat av: D E L L A

Ha en fin söndag! :)

2009-11-01 @ 12:20:00
URL: http://dellas.blogg.se/
Postat av: Izabell

Du måste ju äta när du behöver becca !

2009-11-02 @ 09:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0