Halv sjuk ;O

DATE 2009-10-09 TIME 21:02:25

Som om de inte räckte med förkylningen! Nu har jag en jätte jobbig hosta oxå.. Det får bli en lugn helg helt enkelt! Inte för att jag hade planerat något annat heller, men ska inte ens gå utanför dörren (täcket)! Känner mig svagast i världen i min kropp just nu!

Detta är ett utmärkt tillfälle att ta mig tidien till att hitta jobb som jag kan söka! Måste ju lämna in 6 till jobb till soc för att få andra delen av bidraget + att jag ska skicka lite andra papper till min handledare på arbetsförmedligen och allt ska vara skickat och klart innan den 15/10.

jaja nu ska jag ut och röka och kolla vad Anette och Joy gör i vardagsrummet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0