Heaven is a place nearby

DATE 2009-10-20 TIME 00:10:53

1 månad har du varit borta idag Morfar.. Jag fattar verkligen ingenting, inte du!! inte nu... Känns som en dröm, eller nej inte en dröm mer som ett skämt. Nu när jag tänker tillbaka när jag såg dig ligga där så himla.. inte levande. Så känns de som en dröm jag har haft.

Begravningen är nu på fredag, den 23/10. Vet inte hur jag ska göra för att förstå. Det går ju inte direkt att förbereda sig något heller när de inte ens känns verkigt. Hoppas bara att de blir ett vackert farväl. Klart att vi kommer gråta allihopa och de kommer säkert vara skitjobbigt, men vill ändå komma ihåg begravningen som något fint och inte som den jobbigaste stunden i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0