Hej bloggen

DATE 2009-10-09 TIME 17:17:55

Nu ligger jag i sängen igen, efter att jag kom hem så har jag ätit två mackor och spelat lite Wii med Robin och Joy :)

Min dag änså länge: Jag gick upp klockan 10.30 duschade, sminkade mig, blåste+platta håret, klädde på mig och Sprang ut till kiosken och tog ut 40kr till bussen som jag gick på 12.00. Väl inne i stan gick jag direkt och tog ut 500kr och gick till frissan, hon blev klar lite tidigare så hon började klippa mig redan 12.20 och jag var klar 12.35. Dumt att de gick så fort haha, hade räknat men en halvtimme i allafall.

Efter att jag betalat och tackat så gick jag bort till Lindex, kollade runt lite på allt möjligt och hittade inte den flaskan med värmeskydd mot plattången och håttorken som jag ville ha men en liknande från samma märke L'Oréal<3. Fast denna var i krämig form, den andra var i en sprut-flaska. Tänkte att dom kanske hade den sprut-flaskan på Hemköp så jag gick dit. Där inne hade dom bara massa konstiga märken så jag strunta i det och gick tillbaka till Lindex. Där inne försökte jag dra ut på tiden så mycket som möjligt och tog de jag skulle ja efter ca. 15 minuters strosande. När jag kom ut från Lindex kom jag på att jag hade glömt bort att köpa hårfärgen när jag var på Hemköp så jag fick gå tillbaka dit och köpte den också :)

Gick bort klockan 12.55 till Ungdomsteamet (köpte mig en Loka på vägen) satte mig ner och tog några tidningar! Receptionisten öppade luckan efter 10 minuter och jag fick säga att jag var en timme för tidig med hade inget annat för mig så jag kunde sitta här och vänta.. Tillslut var klockan 13.00 och jag gick in till Ann-Sofie och pratade en timme. Klockan 15.12 tog jag bussen hem :)))


Som jag misstänkte blev de inga före-&-efter bilder på håret men de behövs egentligen inte heller. Eftersom att hon inte tog så mycke, bara 5cm ungefär! och så tunnade hon ut min lugg och klippte upp hela håret lite !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0