Helt okej dag :)

DATE 2009-10-30 TIME 22:41:07

trots tråkigheterna inatt! tänker inte gå in på detaljer men, personen ifråga har sjunkt rejalt i mina ögon. Även om de inte spelar någon större roll för henne, men för mig är hon så jävla äcklig. Nästan slamp-varning på den ! :) fyfan så jävla lågt verkligen. Linus är jag besviken på och de kommer ta tid att bygga upp förtroendet, men samtidigt så har de gått fleera månader sen de hände och jag vet ju att de är med mig han vill vara. annars hade de ju inte varit mig han är med.

Iallafall de tog lite tid att somna inatt eftersom de blev som de blev.
Men klockan 12.00 hoppade jag upp ur sängen och gick in i duschen. Duschade nästan 45 minuter, grät lite och sen sminkade jag mig och torka/platta håret. Jag väckte Linus och sa att vi snart skulle åka och sen klädde jag på mig. Bengt var vell utanför mig 14.10 typ, först körde vi hem Linus och sen åkte vi ut till Överby. Väl inne på junkyard tog de säkert 20 minuter innan de var min tur. Har aldrig varit efter att dom byggde om. Nu är de så att antingen går man till kassan eller en ledig dator så skriver man ut vad man vill ha. Så går man bort till en annan disk och så får man de man skulle ha och så får man ett "kvitto", gillade man de så går man till kassan och ger kvittot och betalar :) köpte Linus present där. Sen åkte vi bort till Siba-huset. Först in på Ginatricot där jag fick en tröjja,ett linne och en halsduk, super snyggt!


blev väldigt nöjd och tröjjan är så jävla söt! ännu snyggare på :)

 

Efter Ginatricot så gick vi upp på övervåningen och fikade, jag tog en cappuchino+glassbulle och Bengt tog kaffe "extra strong"+morotskaka! vi satt där ganska länge och prata och sådär, Bengt är verkligen bäst! När vi kännde oss klara gick vi in på Kicks och jag köpte ögonskugga! blev riktigt nöjd, men råkade glömma den påsen i Bengts husbil men jag får den i morgon

super snygga fäger ;D


Efter jag köpte de på mitt presentkort så gick vi ner till HM och där köpte jag ögonBRYNSskugga! HM's egna märke faktiskt, brukar tycka att dom är dåliga för dom är ju rätt billiga, men när jag frågade i kassan om den verkligen var bra så sa hon "ja, jag har den själv på mig idag", så kollade jag och den var riktigt snygg faktiskt och precis den färgen jag letat efter hihi.


Verkar super bra, blir kul att testa i morgon :)


Sen kännde vi oss klara och åkte hem till Bengt, där gjorde vi bönsallad (min favorit) och ägg, de är lika mycket näring i de som vanlig mat ger på en vecka, och som vanligt satte de igång magen på mig haha ;D Till efterrätt käkade vi glass och chokladsås (som vi gjorde själva) svin gott. Bengt spelade lite nyckelharpa för mig som han brukar göra och sen körde han hem mig.


Nu väntar jag på att Linus ska komma, vi ska vell inte göra något speciellt ikväll, jag känner mig helt slut och inte riktigt frisk heller så jag hoppas att vi lägger oss ganska tidigt. Vi måste sova ut inatt också eftersom är kalas och parteeey i morgon ;)

Ha en fortsatt revlig kväll, jag heter Rebecca Törnqvist. (tv4 nyheterna haha!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0