Helvetes natt!

DATE 2009-10-21 TIME 21:09:08

Har inte kunnat sova mer än 1-2 timmar högst! Precis när vi gick och la oss för att sova så hörde jag att mamma kom upp. Hon slog och bankade, spolade vatten i badkaret (det ena badrummet ligger vägg i vägg med mitt rum) och så kom Joy upp klockan 07.00 började spela farmville och skrek massa grejjer till mamma hela tiden "mamma, vet du att.." "mamma vet du vad jag fick?" osv. kunde inte koncentrera mig på att sova alls. som vanligt så börjar Mamma och Joy bråka på morgonen (dom har gjort de till en grejj dom måste göra tror jag) stog och skrek som två idioter rent ut sagt i hallen.

Linus tog allt jävla täcke hela tiden! och all plats, jag hatar att ligga med ena benet utanför sängen, de stör mig något så in i.. Jag knuffade och puttade på han men han bredde bara ut sig mer. Tillslut blev jag så förbannad så jag la mig skavfötters med han. Där känndes de ganska bra att ligga och jag kunde slappna av ganska fort.. Men vad tror ni inte händer efter 15 minuter, Jo han snor åt precis allt täcke igen och jag får en fot i huvudet!! nu är det fan nog tänkte jag och suckade satte mig upp och kastade hela täcket på han. han vaknar till och ser att jag inte har täcke på mig och lägger på de på mig. jag kastar de tillbaka för jag var så jävla sur och så hållde vi på så ett tag...

Låg och vände och vred på mig i flera timmar. somnade lite då och då men vakna lika fort ungefär.. precis när jag håller på att komma in sömnen, kanske somnade till i 30 minuter. så ringer mamma och då är klockan 14.00 och säger att jag fått ett sms av henne med saker vi ska göra tills hon kommer hem.. Ligger kvar och typ svär åt henne, sen går jag upp och tänker att de är ingen idé att ligga kvar. Plockar ut och in alla disk städar på köksbänkarna och dammsuger köket vardagsrummet och hallen... Linus vaknade en stund efter 15.00. när jag berättade vilken jobbig natt jag hade haft tvingade han mig i säng och stoppade om mig täcket och de :)

dessvärre kunde jag inte somna ändå eftersom alla kom hem en kvart efter jag lagt mig. är det för mycket ljud kan jag helt enkelt inte sova.

Nu ligger jag i sängen med världens huvudvärk för att jag inte har sovit något, kan inte vrida på huvudet för det gör så ont i hjärnan hah :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0